marți, 11 ianuarie 2011

Rasari sau te-ngrop, minune inca apusa?

O, de-ai stii cum se pleaca inima mea tremurand infiorata in fata privirii tale, de-ai vedea taramurile minunate unde te poarta gandurile mele visatoare, ai intelege atunci ca tu esti cel mai minunat dintre oameni, prima si ultima minune din viata mea. Tu-mi faci viata o poveste minunata pe care o savurez ca un copil uimit si fermecat, te urmaresc entuziast cum ma incanti cu regi, printi, vrajitori, spiridusi si alte minunatii prea ireale mintii mele, dar prea scumpe inimii care le-adora, ca sa nu le cred. Tu-mi porti in priviri paradisul, taramul pur de unde cad doar lacrimi si lumina, tu-mi dramuiesti fericirea in saruturi, si te rog, te implor, fii generos! Iubeste-ma si-ascultati ecoul iubirii in inima mea, n-ai sa auzi nimic mai minunat de la pamant pana la cer...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu