duminică, 10 aprilie 2011

Ploaia de fericire

Satisfactia nu consta in succesul repurtat de creatia realizata, ci in aprecierea actului creatiei. Ei bine, pe poarta templului creatiei, tocmai a pasit succesul si multumirea-mi sufleteasca... Satisfactia vine, odata cu premiul "Most Wanted Blog" si imi inunda sufletul de multumire si culoare, dupa ce acest blog, in unanimitate personal, a castigat titlul mai sus mentionat, cu un numar maxim de voturi la categoria la care a fost nominalizat de Grupul MWB.


Ma inchin voua, cititorilor mei, celor care mi-ati acordat votul vostru si bineinteles, acelora care m-au inclus voit, fara doar si poate, in concursul ce a sfarsit in favoarea scrierilor mele umile.
Cuvintele frumoase pot fi scurte si usor de spus, dar ecoul lor este fara de sfarsit. Reiterez sincere multumiri si va impart tuturor calde si profunde imbratisari!

6 comentarii:

  1. Felicitari!
    Oricum pentru creatia ta nu exista premiu care sa iti egaleze talentul..

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru aceste cuvinte feerice, ce imi coloreaza existenta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este meritul tau ,fara dar si poate,restul a venit de la sine! Felicitari inca o data, Adrian!
    ..si multumesc pt faptul ca promovezi numele grupului...apropo de asta.....esti deja parte din MWB, membru MWB :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca o surpriza pentru care va multumesc din suflet si sunt mandru ca fac parte din acest prestigios grup, ca membru MWB. Sa crestem mari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Zambetul tau indulceste cantecele mele, asa cum spuma impodobeste valurile marii.

    RăspundețiȘtergere