miercuri, 16 februarie 2011

P.S: I love you!


Viata este, o parte, ceea ce facem noi cu ea si, cealalta parte, ceea ce fac prietenii nostri cu ea. Iar tu esti unul dintre aceia care imi fac viata mai frumoasa, uneori doar printr-un zambet, pe care il afisezi atat de eclatant, iar alteori prin simple gesturi ce redau o insemnatate nepretuita amintirilor de sine.

Simt nevoia impedioasa de a reitera asigurarea inaltei mele consideratii si a respectului neconditionat pe care il intregesc necontenit existentei tale.

De ce aceasta sete de tine? Nici eu nu stiu, poate ma luminezi tu, desi am credinta aceluiasi semn de intrebare si in cazul de fata. Conteaza insa prea mult adevaratul motiv al nevoii mele de tine, atunci cand totul imi pare atat de captivant si atragator, incat as prefera sa nu il detin vreodata?

Iti multumesc ca existi, iti multumesc ca ma faci sa zambesc in fiecare zi, iti multumesc ca rostesti numele meu mai frumos ca oricine, iti multumesc ca esti alaturi de mine, iti multumesc ca nu ma uiti, iti multumesc ca ma accepti asa cum sunt, ca ma revigorezi mereu cu o imbratisare, iti multumesc pentru mesele delicioase pe care le pregatesti si pentru ca ai grija de mine. Iti multumesc ca esti Tu, Octavian Vreto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu