miercuri, 23 februarie 2011

Am sufletul in dans, celest si-n sfanta sarbatoare!

Mi-ai aparut in bratele-mi de tremuranda agonie, cu chip mirat, de-angelic prunc, ce forfotea, far` de habar intru lumina in care pe-atunci se perinda intaia oara...
Iti preaslavesc astazi, feeric, implinirea celor doisprezece ani de existenta, in care m-am bucurat extaziat de fiecare moment in care imi aratai cu ardoare esenta dragostei de frate, dovada sentimentului de recunostinta si respect pentru devotamentul fratern ce ti-l voi acorda intru vesnicia unei inimi ce bate bifurcat in suflete, alaturi de stimabila-mi prietnicie. Si neclintit si falnic insist sa aseman prietenia dintre noi - metafora inmuguririi a doua suave flori de alb casmir, cu lemnul de aloe, ce nu se vede inflorind decat o data la o suta de ani.

Multi ani fericiti si caldurosi sa ne traiesti, in glorie si in divin, in zambet si culoare!
Fratelui meu, Andrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu