sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Lui Yoyo. Superbu-mi inger, la multi ani !

Iti scriu aici, ca sa inaintez inducerea senzatiei unei dedicari complete a paginii de blog, numai pentru tine, Ioana, sfanta treime a sufletului meu! Multi ani fericiti iti doresc, impliniti, de care sa te bucuri din plin, care sa te faca sa stralucesti in continuare, luminand existenta noastra, a celor ce ne bucuram de darul fiintei tale. Urmeaza-ti speranta, visele, dorintele,asa incat sa ajungi, candva, pe cel mai inalt piedestal al multumirii de sine! In regatul meu,imi esti regina, in monotonia mea, tu esti lumina, in inima mea, esti Yoyo, veverita, caprita, sotia-mi, amanta-mi, dar mai presus de toate, imi esti Prietena, in fata careia cu dragoste ma-nchin! Iti multumesc pentru ca imi faci viata mai frumoasa, iti multumesc ca existi, ca IMI ESTI, si atat... Nu uita ca azi... TU reprezinti centrul universului. Asa cum ai fost mereu, de fapt si vei ramane, Universul intreg al multora dintre noi. Si... chiar daca nu am fost primul care te-a sunat sa-ti spuna "La multi ani!", stii foarte bine ca sunt singurul care conteaza! Te iubesc, superbu-mi inger!


Cu stima, ala care ti-e logodnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu